Geleceğin “Zamanı” Üzerine

ÖN PENCERE

Her yerin karla kaplı olduğu bir kış gününde nereden yola çıktığı ve nereye gittiği belli olmayan bir trenin içinde buldum kendimi. Trende sadece ben varım. Ve bu tren kendi halinde, ortalama bir hızda ilerliyor. Pencere kenarında oturuyorum elbette. Güneşsiz bir aydınlık var dışarıda ve her yer kar beyazı. Yeryüzü yumuşak bir örtüye teslim olmuş durumda… Böyle bir ortamda neyin üstüne düşünürdünüz siz olsanız? Ben “geleceğin zamanı” üzerine düşündüm. “Geleceğin zamanı”nı düşünmek  için de tren yolculuğunu seçtim. Kendim için bazı konulara açıklık getirmem gerekiyordu.

tumblr_nj9rkyAizU1ssq9uio1_500.gifNereden yola çıktığı, nereye gittiği belli olmayan tren

Sordum; “Neden asıl ve en güzel şeylerin bizleri “geleceğin zamanın”da beklediğini düşünürüz? Gelecekte yaşanacak olanlar neden bu kadar umut ve heyecan vericidir?”

Evet, ben trendeyim ve dışarıda hava -20 derecelerde. Çok soğuk ve her yer acımasızca bembeyaz. Bu coğrafyada yaşama dair bulabildiğim şeyler solunan hava ve yeterince ısı olursa suya dönüşecek olan kar sadece. Diğer yaşam belirtisi şey ben değilim…

View original post 371 more words

Leave a Reply

