Sana Geldim – A.Hicri İzgören

gelin canlar

A HİCRİ İZGÖREN SANA GELDİM

Tepesinde kara bir bulut bozkırın
Orta yerinde insan
Orta yerinde figan
Yankısız kaldı sesim
Uzak düştün can

Rüzgârın ıslak ıslığı
Küf kokusu
Yollarda kan göletleri

Sana geldim
Umudun ve sevdanın ustası
Yaralarım kanıyor yorgunum
Gözlerinin duldasında
Deliksiz bir uykuya
Sana geldim bu gece konuğunum

Kabardıkça kabarıyor
Sıkıntının suları
Yaşanan her gün
Dalında soldurulmuş gül
Her sözcük her kımıltı
Kendi dar anlamını aşan
Bir yoğunluk içinde

Sana geldim
Kahrın ve sabrın ustası
Teni tenim
Kanı kanım
Sebebim
Bir sen kaldın sığınacak
Perçem perçem saçlarından öpmeye
Sana geldim
Sessizliğin dikişini sökmeye

A.Hicri İzgören
-Sessizliğin Sağnağı-

View original post

Leave a Reply

