Bugün İzmit’ten selam olsun…

Site başlığı

image“Neden yaşadığını bilmediğin durumun” içinde öylece kal, nedenini sorgulama, sorgulamadıkça gelir cevabı demişti bir bilge.. Her nedenini bilmediğim durumun içinde kalışım bundandır, kaldıkça gelen cevaplardandır. Bugün yine kaldım, hakkında hiçbir bilgim olmayan bir ruhla sohbet ederken… Duygularımı anlayışı, ruhumu tanıyışı ve yüzümde bıraktığı tebessümle geldi “neden yaşadığımı bilmediğim durum”. Ak dedim kalbimden, ak ki açasın kalbimi, ak ki hissedeyim birliği. Şiirlerini okudum, yaşadığı aşkı hayal edip bulutlarda izledim. Nasıl yüzyıllardır yaşanan hislerin aynı olduğunu gördüm. Ve aynı şekilde, bu hislerde nasıl kendimizi yalnızlaştırdığımızı da. İçe dönüşü, yalnızlık zannettiğimizi de. Sonra bir gülümseme geldi taa derinlerden; bana ait olmayan, benim üzerimden bütüne dahil olmak isteyen. Bıraktım kalp atışlarımla gülümsemeyi birlikte şehre, dünyaya, bulutlara, evrene. Yakalayabilene AŞK OLSUN. Yargılardan çıkıp kalbe inene AŞK OLSUN. Hissetmeye cesareti olana, o cesareti kabul edebilene AŞK OLSUN. Birliği görene, canlıyı sevene, sevgiyi en üst bilene AŞK OLSUN. Nefretle yüzleşebilene, olgunlaşmayı hedef bilene, sevgiyi baki kılana…

View original post 30 more words

Leave a Reply

