Çiçeklere sarıldım 🌼🍃

Mutlu olmak isteyen çiçeklere sarılsın

seemmm

Nefesindeki kurşunu hissediyorum. Sahi neden olmadı istediklerin ? Çok şey de istemedin bilirim.İstediğin; verdiğin kadarını almaktı.

Benim deolmadı biliyor musun ? Hemde defalarca kez.Hayallerim olmadı. Kendimden çok herkesi düşündüm belki de ondandır. Sonuç mu ?! Hiç kimse yok yorganın altındaki mistik dünyamda.Aştım ben bunları. Kitap okuyorum, dans ediyorum,çiçeklerimi sulayıp onlara sımsıkı sarılıyorum.Hayatı yarım bırakmıyorum.

Unutmadan ! Benim çiçeklerime sarılabilirsin ses etmem. Ortak yönümüz var anladım. Bir ikindi vakti kahve borcum olsun.Konuşalım.. ☕

Semra Piroğlu

View original post

Leave a Reply

